OBCHODNÍ PODMÍNKY
při prodeji zboží
prodávajícím:
Ollies dorty s.r.o.
se sídlem Výstavní 2968/108, Ostrava-Vítkovice, PSČ 703 00
IČO:28596030, DIČ:CZ28596030
Provozovny (cukrárny) prodávajícího:
Výstavní 108/2968, Ostrava – Vítkovice
Porubská 7109/14 Ostrava - Poruba
Horní Lán 6, Olomouc
- ÚVOD
Tyto obchodní podmínky upravují prodei zboží prodávajícím kupujícímu, a to formou osobní, telefonickou nebo internetovou. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
- Definice některých pojmů
- kupující – třetí osoba (zákazník), která má zájem koupit si od prodávajícího zboží. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující spotřebitel a kupující podnikatel (který není spotřebitelem).
- kupující spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní či jiné podnikatelské činnosti. Fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
- kupující podnikatel je osoba, která není spotřebitelem a která nakupuje výrobky či užívá služby pro účely podnikání s těmito výrobky nebo službami.
- smlouva – kupní smlouva, jejímž předmětem je prodej zboží prodávajícím kupujícímu..
- zboží – pekařské a cukrářské výrobky, případně další zboží nebo výrobky, které nabízí k prodeji prodávající v rámci své podnikatelské činnosti.
- UZAVŘENÍ SMLOUVY
- Prostřednictvím internetových stránek prodávajícího
- Na internetových stránkách prodávajícího www.ollies.cz je v sekci „produkty" uveden seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Dále je uveden u každého výrobku seznam nabízených souvisejících služeb jako je zejména nápis, ozdoba, bezlepková varianta apod., a to včetně cen za tyto služby.
- V případě zájmu kupujícího o nabízené zboží v internetovém obchodě kupující vyplní požadované související služby a klikne kupující na odkaz „vložit do krabice".
- Pro dokončení objednávky je kupující povinen vyplnit požadované údaje v objednávkovém formuláři a tento elektronicky odeslat prostřednictvím internetových stránek prodávajícího.
- Kupující má možnost před dokončením objednávky zboží z krabice odstranit (vybalit) nebo měnit jeho množství. V krabici se zobrazí vždy všechno objednávané zboží, cena tohoto zboží, množství jednotlivých položek (kusů), součet ceny zboží v krabici a případně náklady na dopravu objednaného zboží a dalších souvisejících služeb.
- Objednávka je kompletní po vyplnění údajů identifikující kupujícího, termínu dodání zboží a adresy dodání zboží.
- Odesláním objednávky kliknutím na tlačítko „potvrdit objednávku" se považuje za návrh kupujícího na uzavření kupní smlouvy.
- Prodávající potvrdí přijetí objednávky prostřednictvím emailové zprávy odeslané automaticky ze serveru prodávajícího. Prodávající potvrdí objednávku uskutečněnou v pracovních dnech v době od 8 do 16 hod. do 24 hod. od odeslání objednávky kupujícím. Objednávku odeslanou mimo uvedenou dobu prodávající potvrdí do 24 hod. od nejbližšího následujícího pracovního dne. Za potvrzení lze považovat automaticky vygenerovaný e-mail se shrnutím objednávky kupujícího s výčtem zboží, ceny zboží, úplnými kontaktními údaji kupujícího a způsobu doručení zboží.
- Potvrzením objednávky prodávajícím je uzavřena kupní smlouva. V případě, že je vyžadována záloha na kupní cenu, je kupní smlouva uzavřena až potvrzením objednávky prodávajícím a zaplacením zálohy kupujícím.
- Pokud kupující zadal chybné kontaktní údaje, v důsledku čehož mu potvrzení objednávky nemůže být doručeno, je prodávající oprávněn objednávku stornovat.
- Pro vyloučení všech pochybností prodávající vylučuje pro účely uzavírání smlouvy ustanovení § 1740 odst. 3 zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník a prodávající tak nepřijímá jakékoliv odchylky, úpravy nebo dodatky k nabídce.
- Kupujíc je oprávněn započíst vzájemné pohledávky, pohledávky za prodávajícím postoupit třetí osobě jen s předchozím písemným souhlasem prodávajícího.
- Telefonicky, osobně
- V případě telefonické nebo osobní objednávky v provozovně prodávajícího je kupující povinen dodržovat pokyny prodávajícího a sdělit všechny prodávajícím požadované údaje.
- Potvrzení objednávky prodávajícím se zpravidla uskutečňuje okamžitě.
- Potvrzením objednávky prodávajícím je uzavřena kupní smlouva.
- Ostatní ustanovení těchto obchodních podmínek pro uzavření smlouvy prostřednictvím internetových stránek prodávajícího se použijí obdobně.
- PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
- Prodávající je povinen dodat zboží podle potvrzené objednávky.
- Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, v případě dovozu včetně ceny za dopravu.
- Kupující je povinen uvést správnou a úplnou adresu, na kterou má být objednané zboží doručeno, doplněné o telefonické spojení a e-mailovou adresu. Kupující je odpovědný za uvedení správných a úplných údajů. V případě uvedení nesprávných údajů odpovídá kupující prodávajícímu za vzniklou škodu.
- Kupující je povinen dodržovat skladovací podmínky stanovené pro zboží.
- Veškeré osobní údaje poskytnuté kupujícím při objednávce jsou důvěrné. Prodávající prohlašuje, že tyto osobní údaje nebude sdělovat žádné třetí osobě.
- Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího zaplacením kupní ceny a převzetí zboží.
- Prodávající má právo odmítnout objednávku a nedodat objednané zboží, pokud kupující nezaplatí zálohu, je-li požadována, či v případě pozdního objednání, či z důvodů naplnění výrobní kapacity prodávajícího, z důvodu nejasných nebo neúplných kontaktních údajů, nebo nemožnosti kontaktovat kupujícího. O této skutečnosti, pokud je to reálně možné, bude kupující prodávajícím informován emailem nebo telefonicky.
- Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy (stornovat již potvrzenou objednávku) při objednání dětských, speciálních a svatebních dortů, a to nejméně 10 dní před termínem dodání zboží. V takovém případě se prodávající zavazuje vrátit kupujícímu zaplacenou kupní cenu nebo její část.
- V případě odstoupení kupujícího od smlouvy ve lhůtě kratší než 10 dní před dodáním zboží je kupující povinen zaplatit prodávajícímu stornopoplatek, a to v následující výši:
- odstoupení od smlouvy 9-8 dní před dodáním zboží – poplatek 40% z kupní ceny,
- odstoupení od smlouvy 7-6 dní před dodáním zboží – poplatek 50% z kupní ceny,
- odstoupení od smlouvy 5-4 dny před dodáním zboží – poplatek 60% z kupní ceny,
- odstoupení od smlouvy 3 dny před dodáním zboží – poplatek 80% z kupní ceny,
- odstoupení od smlouvy 2 dny před dodáním zboží – poplatek 90% z kupní ceny,
- odstoupení od smlouvy 1 den před dodáním zboží – poplatek 100% z kupní ceny,
Bližší informace je možné získat na e-mailu:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
nebo na tel: 603 42 42 68.
- PLATEBNÍ A DODACÍ PODMÍNKY
- Platební podmínky
- Zboží je možné kupujícím uhradit následujícími způsoby:
- v hotovosti při převzetí zboží – hotovost přebírá od kupujícího dopravce, pracovník prodávajícího.
- v hotovosti nebo platební kartou při převzetí zboží v provozovně prodávajícího.
- Dodací podmínky
- Způsob a místo dodání zboží je určeno kupujícím v objednávce.
- Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy nebo nedodat zboží po dobu, kdy je kupující v prodlení s úhradou jakýchkoliv finančních závazků vůči prodávajícímu.
- Dopravu objednaného zboží zajišťuje prodávající v těchto lokalitách: Hošťálkovice, Hrabová, Krásné Pole, Lhotka, Mariánské hory a Hulváky, Martinov, Michálkovice, Moravská Ostrava a přívoz, Nová Bělá, Nová Ves, Ostrava-jih, Petřkovice, Plesná, Polanka nad Odrou, Poruba, Proskovice, Pustkovec, Radvanice a Bartovice, Slezská Ostrava, Stará Bělá, Svinov, Třebovice, Vítkovicem, Dolní Lhota, Vřesina, Klimkovice, Petřkovice, Koblov, Heřmanice.
- Cena dopravy v uvedených lokalitách činí 50,- Kč za jeden dort, v případě dopravy dvou nebo více dortů je doprava v uvedených lokalitách zdarma.
- Doprava mimo uvedené lokality je možná po telefonické domluvě s prodávajícím. V takovém případě činí cena dopravy 10,- Kč/km.
- Kupující je povinen vyplnit termín dodání zboží v souladu s těmito minimálními dodacími lhůtami, které běží od odeslání objednávky kupujícím
- klasické dorty, dezerty, sladké pečivo 1 den předem pro objednávky odeslané do 10. hodiny ranní
- dětské a speciální dorty 3 dny předem pro objednávky odeslané do 10 hodiny ranní
- svatební dorty 10 dní předem.
Pro objednávky odeslané po 10. hodině ranní se doba dodání prodlužuje o jeden den.
- Po dohodě mezi kupujícím a prodávajícím je možná změna termínu dodání, dle výrobních možností prodávajícího. Osobní konzultace k provedení objednávky jsou možné na tel. č. 603 82 59 59 (Tereza Gondková) nebo 733 576 752 (Lucie Michalčáková)
- Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem s uvedením skladovacích a spotřebních podmínek, a předávacím manuálem u svatebních a speciálních dortů.
- Veškeré zboží je prodávajícícm skladováno a dodáváno při doporučených teplotách od +4 °C do +8°C.
- Kupující je povinen skladovat zboží na suchém a chladném místě při následujících teplotách:
- Pro všechny nepečené výrobky od + 4°C do + 8°C. Jedná se zejména o dort Amadeus, Banánový, Borůvkový, všechny dorty typu cheesecake, Carrot cake, Citrónový, Corn – Broskev, Čokomalina, Havana, Karamelový, Limetkový, Malakov, Malina, Mandarinkový, Piňacoláda, Schwarzwald, Tiramisu, Valentino a v sezóně jahod dorty Jahoda, Smetanová jahoda a Toskánský dortík.
- Pro všechny pečené výrobky jako jsou zejména záviny, koláče, muffiny, pekánek, dort Sacher a všechny typy dortů ricotta a jáhelník od + 4C do + 15 °C.
- Kupující je povinen po převzetí zboží zboží neprodleně uskladnit v odpovídajících podmínkách a tyto zajistit po celou dobu skladování.
- ZPRACOVÁNÍ A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Prodávající tímto informuje kupujícího, který je fyzickou osobou, že v souvislosti s uzavřením smlouvy dochází ke zpracování osobních údajů. Správcem je Ollies dorty s.r.o., se sídlem Výstavní 2968/108, Ostrava-Vítkovice, PSČ 703 00, IČO: 28596030, DIČ: CZ28596030, (dále jako „správce“). Subjekt údajů bere na vědomí, že osobní údaje jsou zpracovávány správcem a že nebudou předávány třetím osobám, kromě předání osobních údajů nezbytně nutných k dokončení objednávky a dodání zboží kupujícímu, tj. dopravci ............. a v případě platby platební kartou platební společnosti.
- Účelem zpracování osobních údajů je dodání objednaného zboží a služeb (plnění smluvních povinností správce vyplývajících ze smlouvy, jejíž stranou je subjekt údajů a dále zpracování osobních údajů pro účely reklamy a marketingu, zasílání novinek o zboží a službách správce a zasílání obchodních sdělení prodávajícího ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., a to včetně obchodních sdělení zasílaných elektronickými prostředky
- Subjekt údajů bere na vědomí, že:
- zpracovávané osobní údaje nebudou předávány do třetích zemí, ani mezinárodním organizacím.
- osobní údaje budou zpracovávány pouze po nezbytně nutnou dobu pro splnění povinností správce a v případě osobních údajů pro účely reklamy a marketingu a zasílání obchodních sdělení po dobu 12 měsíců od jejich poskytnutí.
- správce může pověřit zpracováním osobních údajů třetí osobu, jakožto zpracovatele. V současné době nejsou osobní údaje zpracovávány žádným zpracovatelem. Pokud by v budoucnu došlo k pověření zpracovatele, bude o tomto subjekt údajů písemně informován.
- poskytnutí osobních údajů je smluvním požadavkem a z toho důvodu má subjekt údajů povinnost poskytnout potřebné osobní údaje, aby bylo možné splnit povinnosti vyplývající správci z této smlouvy. V případě poskytnutí osobních údajů pro účely reklamy a marketingu je dobrovolné a souhlas může být kdykoliv odvolán.
- je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat správce o změně ve svých osobních údajů.
- Správce tímto informuje subjekt údajů, že má právo přístupu k osobním údajům, právu na opravu nebo výmaz osobních údajů, popřípadě omezení zpracování osobních údajů, dále má subjekt údajů právo vznést námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového orgánu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, jakož i právo na přenositelnost zpracování osobních údajů subjektu údajů. Pokud subjekt údajů zjistí nebo se domnívá, že správce provádí zpracování osobních údajů subjektu údajů, které jsou nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může požadovat po správci vysvětlení, opravu, doplnění, blokování nebo likvidaci osobních údajů.
- Na základě uplatnění práva subjektu údajů podle předchozího odstavce správce poskytne subjektu údajů informaci o přijatých opatřeních, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce od obdržení žádosti. Tuto lhůtu je možné v případě potřeby a s ohledem na složitost a počet žádostí prodloužit o další dva měsíce. Správce v takovém případě informuje subjekt údajů o jakémkoliv takovém prodloužení do jednoho měsíce od obdržení žádosti spolu s důvody pro tento odklad. Jestliže subjekt údajů podá žádost v elektronické formě, poskytnou se informace v elektronické formě, je-li to možné, pokud subjekt údajů nepožádá o jiný způsob. Pokud správce nepřijme opatření, o něž subjekt údajů požádal, informuje bezodkladně a nejpozději do jednoho měsíce od přijetí žádosti subjekt údajů o důvodech nepřijetí opatření a o možnosti podat stížnost u dozorového úřadu (Úřad pro ochranu osobních údajů) a o možnosti žádat o soudní ochranu.
- Poskytnutí informací, sdělení nebo jiných provedených úkonů na základě žádosti subjektu údajů je bezplatné, pokud se nejedná o zjevně neodůvodněné nebo nepřiměřené žádosti, zejména protože se opakují.
- Správce dále subjekt údajů informuje, že u správce nebyl jmenován pověřenec pro ochranu osobních údajů a že u správce nedochází k automatizovanému rozhodování, ani profilování.
- V případě porušení zabezpečení osobních údajů, které bude mít pro subjekt údajů vysoké riziko pro práva a svobody subjektu údajů, bude subjektu údajů zasláno správcem oznámení.
- REKLAMACE A ZÁRUKA ZA JAKOST
- Případná práva kupujícího z vadného plnění, (dále také jako „reklamace"), budou vyřízeny v souladu s těmito obchodními podmínkami prodávajícího a právním řádem ČR.
- Vady zboží lze reklamovat u prodávajícího, a to telefonicky (603 42 42 68) či přímo v provozovně prodávajícího, nejdéle však do 24 hodin od předání zboží.
- Kupující je povinen prohlédnout zboží při jeho převzetí a případné vady množství a zjevné vady okamžitě oznámit prodávajícímu prostřednictvím osoby, která zboží doručila.
- V případě skrytých vad zboží, zejména vady týkající se chuti či složení výrobku, je kupující povinen vady neprodleně vytknout u prodávajícího, a to v době od 8:00 – 17:00 na telefonu 603 42 42 68. Kupující je povinen skryté vady vytknout ihned po jejich zjištění.
- Prodávající nepřizná kupujícímu právo z vadného plnění v případě pozdního vytčení vady.
- Povinnost kupujícího dodržet podmínky skladování zboží stanovených prodávajícím a těmito obchodními podmínkami při uplatnění práv kupujícího z vadného plnění není dotčena.
- Prodávající poskytuje záruku za jakost zboží, a to v délce uvedené na odebraném zboží nebo uvedené v těchto obchodních podmínkách.
- Kupující poskytuje záruku na:
- Všechny nepečené výrobky, zejména dort Amadeus, Banánový, Borůvkový, všechny dorty typu cheesecake, Carrot cake, Citrónový, Corn – Broskev, Čokomalina, Havana, Karamelový, Limetkový, Malakov, Malina, Mandarinkový, Piňacoláda, Schwarzwald, Tiramisu, Valentino a v sezóně jahod dorty Jahoda, Smetanová jahoda a Toskánský dortík 48 hodin od předání zboží.
- Všechny pečené výrobky, zejména záviny, koláče, muffiny, pekánek, dort Sacher a všechny typy dortů ricotta a jáhelník 5 dnů od předání zboží.
- Při uplatnění práv kupujícího z vadného plnění je kupující povinen předložit prodávajícímu spolu se zbožím i originál dokladu o zaplacení zboží a fotografie zboží zachycující vadu zboží. Kupující je dále povinen prodávajícímu popsat, jak se vada projevuje. Dodací list je kupující povinen předložit, obsahuje-li údaje neuvedené na dokladu o zaplacení zboží nebo slouží-li jako záruční doklad.
- Způsob vyřízení reklamace
- V případě nepodstatného porušení smlouvy zboží má kupující právo na odstranění vady nebo slevu z ceny zboží.
- Dokud kupující neuplatní právo na slevu z ceny zboží nebo od smlouvy neodstoupí, může prodávající dodat, co chybí nebo odstranit vadu opravou nebo dodáním nového zboží.
- V případě podstatného porušení smlouvy má kupující právo na odstranění vady dodáním nového zboží nebo chybějící části, na opravu zboží, slevu z ceny zboží nebo odstoupení od smlouvy.
- V případě podstatného porušení smlouvy je kupující povinen sdělit prodávajícímu bez zbytečného odkladu po oznámení vady, jaké právo si zvolil. V případě, že si kupující nezvolí své právo včas, má kupující práva jako v případě nepodstatného porušení smlouvy.
- U zboží, u kterého byla kupujícím již jeho část spotřebována nebo znehodnocena, nemůže být vyměněna za nové zboží.
- V případě neoprávněné reklamace může být prodávajícím požadována po kupujícím náhrada škody za vynaložené náklady nejméně však ve výši 200,- Kč.
- Právo kupujícího z vadného plnění zaniká
- Prodávající neodpovídá za vady, v případě, že:
- vznikly nesprávným skladováním zboží u kupujícího.
- uplynula záruční doba.
- zboží bylo upraveno, pozměněno nebo poškozeno jednáním nebo opomenutím kupujícího.
- k vadě zboží došlo v důsledku použití zboží kupujícím v rozporu s obchodními podmínkami, pokyny prodávajícího nebo návodem.
- k vadě zboží došlo v důsledku zásahu vyšší moci.
- zboží bylo upraveno podle požadavku kupujícího a k vadě zboží došlo nevhodným složením zboží, pokud bylo toto složení nebo úpravy kupujícím požadováno a kupující na svém požadavku trval přes upozornění prodávajícího.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky s vyloučením kolizních norem. Je-li kupující spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 476/2013 Sb., zákon na ochranu spotřebitele. Je-li kupující podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákonem č. 89/2012 Sb., obchodní zákoník.
- Případné obchodní podmínky kupujícího se na vztahy podle smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím neužijí.
- Změny obchodních podmínek nebo smlouvy mohou být činěny pouze písemně, změněné obchodní podmínky jsou účinné dnem jejich zveřejnění.
- V případě písemného doručování písemností se doručuje do bydliště/sídla adresáta. Pokud nelze písemnost doručit na adresu bydliště/sídla adresáta a jiná adresa není známa, považuje se za den doručení den vrácení nedoručené zásilky, i když se o ní adresát nedověděl.
- Jazykem pro komunikaci mezi poskytovatelem a uživatelem je český jazyk.
- Tyto obchodní podmínky plně nahrazují všechny předchozí obchodní podmínky poskytovatele.
- Případná neplatnost některého ujednání těchto obchodních podmínek, které lze od ostatního obsahu oddělit, nemá vliv na platnost jejích ostatních ustanovení.
- V případě, že je kupující spotřebitelem, prodávající tímto kupujícího informuje, že orgánem příslušným pro mimosoudní řešení sporů mezi kupujícím a prodávajícím z kupní smlouvy je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz)
- Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem uveřejnění.
Mějte sladký život s námi
Reference zákazníků Podělte se s námi o Vaše krásné zážitky s našimi dobrotami
-
Dobrý den, paní Blahutová,
ráda bych Vám i Vašemu týmu poděkovala za skvělý catering a nádherný svatební dort na svatbu... Lenka Stachová
-
Dobrý den,
Dort byl vynikající, podle mě to slovy ani nejde popsat, jak byl výborný. O jeho kráse ani nemluvě!! Na svatbě... Renata Remencová
-
Dobrý den,
svatební dort byl nádherný, přesně podle představ, až bylo škoda takovou krásu rozkrájet. Jahoda i čokomalina byla... Evka a Zdenek