LeasePlan nám dal nabídku, kterou si ostatní schovávají jen pro velké firmy

Kdybych měl vyzvednout konkrétní službu, která je pro nás obzvláště důležitá, tak je to systém elektronické knihy jízd.

Když Ostravané nebo Olomoučané dostanou chuť na dobrý zákusek, volba bývá jasná – jde se do cukrárny Ollies. Dorty, ale i další výrobky Ollies jsou na Moravě pojmem. Tahle úspěšná rodinná firma patří od loňska mezi klienty LeasePlanu. „V polovině loňského roku jsme se setkali s panem Tomášem Friedelem z LeasePlanu a představili mu svoji vizi ohledně vozového parku. Zakrátko jsme začali spolupracovat,“ říká strategický manažer společnosti Ollies Lukáš Lalík. Flotila firmy dnes zahrnuje třináct vozidel, z toho tři jsou užitková.

Co vás přivedlo k myšlence začít využívat operativní leasing?

Dříve jsme zkoušeli různé možnosti pořízení vozů a jejich údržby, a to s dobrými, ale i špatnými zkušenostmi. Po několika problémech, které vyplývaly z nesourodosti vozového parku, což se odráželo hlavně v oblasti nákladů na opravy, ale i v nákupu a následném prodeji aut, jsme se rozhodli vybrat jenom jednu možnost pro pořízení a udržování flotily. Vyhodnotili jsme všechna pro i proti a nakonec jsme se rozhodli, že vyzkoušíme operativní leasing.

Co jste od operativního leasingu očekávali?

I když na papíře to vypadalo jednoduše,přesto jsme si říkali, jak seasi operativní leasing popere s našínejvětší výzvou, kterou byla potřebazajistit pro nás chladicí vozidlas vysokým nájezdem kilometrů.Právě tady nám LeasePlan udělalnejlepší cenovou nabídku v kombinacis doprovodnými službami:od kompletního servisu, elektronickéknihy jízd, tankovacích karetaž po přímou a jasnou komunikacibez háčků nebo skrytých hvězdičekve smlouvě.

Takže právě tento faktor byl pro vaše rozhodnutí klíčový?

Byl to jeden z faktorů. Přestožesvým vozovým parkem patřímespíše k menším hráčům na trhu,dostali jsem od LeasePlanu nabídku,kterou si ostatní schovávají jenpro velké firmy, a v tom je ten největšípřínos pro náš podnik. Věříme,že tento přístup přetrvá a budemedále spolupracovat a využívatkompletní služby LeasePlanu.

Jaké služby považujete za zvlášť užitečné?

Kdybych měl vyzvednout konkrétní službu, která je pro nás obzvláště důležitá, tak je to systém elektronické knihy jízd. Máme zkušenosti s konkurencí, a tedy s různými alternativami, ale řešení LeasePlanu je uživatelsky velice snadné, přehledné a hlavně funkční. Což nám značně zjednodušilo kompletní agendu správy vozidel.

 

   

Dorty Ollies jsou na Moravě pojmem. Teď mají namířeno do Prahy

Cukrárny a bistra Ollies jsou typickým příběhem rodinné firmy. Manželé Olga a Ivo Gondkovi začínali od nuly, zato s poctivými recepty, zakládajícími si na kvalitních surovinách. Postupně se značka Ollies úspěšně usadila na trhu a dnes pokračuje v dalším rozkvětu, to už pod vedením syna a dcery zakladatelů, kteří převzali štafetu. Ještě v závěru minulého století, přesně 19. října 1999, se odehrál jeden úsměvný příběh, který dal nechtě impulz ke vzniku této dortové firmy. Tehdy se Olga a Ivo dali v jedné kavárně do řeči s jejím majitelem a nabídli mu, že mu přinesou ukázat, jak má vypadat pořádné tiramisu. A tak to všechno začalo... S příchodem potomků do vedení se podnik v roce 2009 změnil na společnost s ručením omezeným s názvem Ollies dorty a loni oslavil osmnácté narozeniny. Když Gondkovi začínali, existovaly tu jen cukrárny s průměrnou nabídkou, bez invence, bez snahy posouvat cukrařinu na vyšší úroveň a ukazovat lidem, že existuje i něco jiného než jen větrník, špička a laskonka. Vize Ollies byla jasná – dělat zákusky lepší, originálnější, chutnější a kvalitnější.

Tak trochu jiný sortiment

Gondkovi se rozhodli postavit chutě svých dortů na tradici ruční výroby, inspirovali se přitom v zahraničí. Prvním výrobkem bylo zmíněné tiramisu, které Ivo s Olgou poprvé ochutnali v Itálii. Zákazníci žádali nové výrobky, a tak po tiramisu přibývaly na základě poptávky klientů restaurací a kaváren další produkty, zejména dorty, které se staly stěžejní doménou firmy Ollies. Základ měly a dodnes mají ve vysoce kvalitních vstupních surovinách. Když se řekne dort, na Ostravsku si každý vybaví právě Ollies, dnes jich má firma v nabídce přibližně 25 druhů. S rozšiřováním sortimentu si stanovila jako jeden z hlavních cílů vyrábět všechny produkty ve vlastní výrobně a dovážet je denně čerstvé do vlastních prodejen. Jen tak je zajištěna maximální kontrola kvality i čerstvost. Výrobna produkuje stovky dortů denně. V porovnání s počátky podnikání rodiny Gondkových razantně stoupla spotřeba surovin, v mnoha ohledech dokonce nad všechna očekávání. Jenom mascarpone tady ročně spotřebují 24 tun a třeba mražených malin, které jsou součástí nejprodávanějších dortů, hlavně velmi oblíbených Čokomalin, je zapotřebí 18 tun.

Táhneme na Prahu!

Od roku 2009 firma buduje síť vlastních cukráren. První byla otevřena v Ostravě-Vítkovicích, kde se nacházela původně i výrobna. Pro nedostatek míst k sezení v cukrárně museli Gondkovi výrobnu přestěhovat a cukrárnu rozšířit. Od prvního dne ale opět zápasili s nedostatkem míst k sezení, a tak za další dva roky otevřeli druhou pobočku v Ostravě-Porubě. O rok později už přišla první expanze mimo region v podobě cukrárny v Olomouci na Horním Lánu. Inspirováni velkým trendem „snídaně na ulici“ a zdravou výživou otevřela firma Ollies i svůj koncept bistra. A dnes už má jasné ambice vyrazit i za hranice regionu a představit se na scéně v hlavním městě. Majitelé delší dobu pozorují trh v zajímavých částech Prahy a pečlivě prohlížejí možná místa ke startu. Už brzy chtějí otevřít svou první pražskou pobočku.

Naproti zákazníkům

Ollies prostě umí jít zákazníkovi naproti. Typickým příkladem je jeho prodejní karavan, který jezdí na celou řadu významných kulturních akcí, jako například na Colours of Ostrava, Garden Food Festival, mistrovství Evropy v krasobruslení a spoustu dalších. Velkou oblibu si v poslední době získalo i zajišťování firemních setkání či různých „family days“, oslav a výročí, kdy tento karavan bývá originální ozdobou programu, a navíc vždy přijíždí se skvělou službou. Prostřednictvím LeasePlanu si jej můžete objednat i k vám.

Zdroj: https://www.leaseplan.cz/page/lp-magazin

<< zpět na magazín

Mějte sladký život s námi

Sladké e-maily Ollies

Sladké e-maily Ollies, to je spousta radosti pro každého mlsálka. Navíc soutěže, slevy, novinky a sezóní nabídka.